6è: GRAN EXCURSIÓ EN BICI, 584 m de desnivell i 28 km!

Aquest dissabte els de 6è de D’Aran vam tornar a agafar la bici i vam fer una gran excursió: el recorregut Sant Cugat – Cerdanyola – Forat del vent – Sant Cugat.

És un recorregut dur i fort (vam fer 584 metres de desnivell pujant), però el vam aconseguir superar. A l’excursió van venir el Carles Prat, el José Carmona, l’Oriol López i el Nacho Dangla.

En primer lloc, vam anar fins a Can Coll per la zona del Pi d’en Xandri i de Can Borrel. Cap a les 16h estàvem a Can Coll. Un cop allà, vam començar la llarga i costeruda pujada per la zona de Valldaura.

A mig camí, per la zona de l’ermita de Can Cerdà, vam visitar les runes d’una gelera abandonada i ens vam trobar el cos d’un porc senglar mort i tot d’ossos: quan l’estàvem inspeccionant vam començar a sentir gossos bordar en la llunyania. Quina por! Dins de la casa en runes en vam fer una foto com si aguantéssim el pes.

2014-01-25 16.26.39 2014-01-25 16.26.47

2014-01-25 16.35.19

La zona més dura va ser la que des de Can Cerdà fins a Valldaura. Pujades molt costerudes, el terra mullat… Però vam arribar! Un cop al portell de Valldarua vam anar per tota la carena i vam començar una fantàstica baixada de 650 metres que acabà al Pi d’en Xandri. Grandíssima excursió! Alguns dels de 6è ja porten gairebé 300 quilòmetres de distància i més de 2.000 metres d’altura a les seves cames!

Club cíclico 2 Club cíclico 2014-01-25 17.43.40

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *